Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
مرحبا بكم في الحمرية
Archives
9 novembre 2006

bent okhti aziza fi 3in dardar

405466712_small

بنات الحرام

أذكر أبـوي في  يوم من الأيام قـال          عسـى ربنا يبعدك عن بنات الحـرام

وعسـى ربنا يوفقك مع بنت  الحلال          وأعتقـد ان ربنا استجاب هالكـلام

فجـأه هجرتني و هجرها طال وطال           جرحتني وعشت بعد جرحها في ظلام

بس بعدها عرفت ان حبها لعب عيال           كأني في كابـوس وصحيت من المنام

كنت أشوف فيها  كل الدلع والجمال          وكمـان اكتشفت ان جمالهـا أوهام

كانت تكذب و تقول هذا دلع ودلال           وكانت  تجرح وتقول هذا ملح الغرام

كانت تقول أنا  أول مره أكلم رجال           و الخيانـه عندها أسهـل من الكلام

كنت أحس اني عايش مثل الأطفـال          مايمـر يـوم الا وينقلب علينا خصام

من يوم كرهتها رجعت لي كل الآمال          وبديت من جديد أبني أحلى  الأحلام

ايوا الله كرهتهـا وشلتهـا من البال           ومادام أنا كرهتهـا  والله ما أنـلام

هي اللي  بِدت وغيرت كل الأحوال            والحمدلله انها جات منها و السـلام

واستجاب ربنا دعاء أبوي يوم قـال           عسى ربنا يبعدك عن بنات الحـرام

Publicité
Commentaires
مرحبا بكم في الحمرية
Publicité
Publicité